Thursday, October 4, 2012

Publications fall 2012 // Publicaties najaar 2012

Ik ben erg achter met het bijhouden van publicaties van mijn kussens in de bladen. Het hoort allemaal netjes hier te staan: http://www.lovemyrte.com/shop/nl/content/6-in-de-media . Maar het is redelijk wat werk om alles te scannen en posten. Ik ben erg blij dat ik deze knipsels toe kan voegen! Dankzij mijn aanwezigheid bij toonaangevende winkels zoals Nijhof Baarn en Het Grote Avontuur word ik opgemerkt door de stylisten van de tijdschriften! 


I am really behind on keeping track on the publications of my pillows in the interioir magazines lately. It should be nicely up to date and organised here:  http://www.lovemyrte.com/shop/en/content/6-press . But it proved to be a lot of work scanning and posting it. I am really happy to add the cuttings below! Thanks to inspiring shops such as Nijhof Baarn and Het Grote Avontuur who buy my work I get noticed by the stylists of the magazines! 


uppercasemagazine.com/blog/2012/11/3/raw-materials-and-pillows-by-myrte
The Lovely Janine Vangool spotted my pillows


Edelweiss Magazine (Switserland ) December 2012



Libelle magazine November 2012


 Dutch actress Georgina Verbaan at The GiftSuite, organised by Goodiebag Girl

Residence Magazine November 2012 





101 woonideeën september
Ariadne at HOME september 2012



VTwonen oktober 2012



101woonideeën augustus 








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails