Thursday, October 20, 2011

Agenda Dutch Design Week

Dutch version see below

The Dutch Design Week is upon us and I already heard there's a lot of attention for it, calling Eindhoven; the Milan of the Netherlands. I am very pleased so many people like, bloggers, editors and designlovers come to my hometown. I would like to share where my products can be found in this week from 22nd - 30th of October.

Firstly Gallery Tydeman, a very charming initiative by brother and sister Tydeman. They empty their home to fill it again with the work of designers they've found throughout the Netherlands. They have asked me to design a duvet cover for the bedroom.

cedarwaxwing3001.jpg
If you're visiting the centre of the Design Academy in De Witte Dame, you're just minuted away from their apartment. From more information click here.

The second event I am taking part in is the presentation "Openhartig" of the Temporary Concept Store. This shop sells my pillow cases and dresses. They invite their designers to speak about their work. On Sunday October 23rd at 4 pm/16.00u I will tell all about my philosophy. This shop is also close to De Witte Dame en Design Academy. Click here for details.

handbag003photowhite.jpg

Lastly my work is part of the Etsy mini exhibit about their platform and story telling. It can be see in het Klokgebouw / Strijp S. Etsy is an online platform for creatives and I run my international webshop there. More information click here.

I would love to invite you to one of these events (or all three!). See you there!

NEDERLANDS
De Dutch Design We
ek nadert en hierbij zou ik u graag willen wijzen op de activiteiten waar ik aan deelneem met mijn vogeltjes. Deze week wordt de DDW van 22 tot 30 oktober georganiseerd en trekt wereldwijd geïnteresseerden.

Allereerst Galerie Tydeman, het meest charmante initiatief: Broer en zus Tydeman maken hun huis in het centrum van Eindhoven helemaal leeg en richten het opnieuw in met de mooiste designmeubelen en designitems. Bij hen zal mijn allereerste dekbed te zien zijn temidden van allerlei prachtigs van andere ontwerpers.

cedarwaxwing3001.jpg

Als je een bezoek brengt aan de Witte Dame of de Design Academy ben je er al vlakbij. Op 5 minuten lopen vind je de galerie. Voor openingstijden en route kijk hier.

Het tweede event waar mijn werk te zien is, is de presentatie "Openhartig" van de Temporary Concept Store. Deze winkel verkoopt mijn kussens en jurkjes en nodigt de ontwerpers van het werk in de winkel uit een lezing te geven over de achtergrond van het werk. Ik zal zondag 23 oktober om 16.00u wat gaan vertellen over wat mij drijft en welke technieken ik gebruik. Deze winkel bevindt zich ook vlakbij de Witte Dame en Design Academy.

handbag003photowhite.jpg

Voor meer informatie over de andere ontwerpers en de locatie, kijk hier.

Daarnaast maakt een van mijn kussens ook deel uit van de selectie artikelen die door Etsy.com in het Klokgebouw worden gepresenteerd. Etsy is een online platform voor creatieven en ik heb er mijn internationale webshop ondergebracht. Etsy heeft altijd leuke initiatieven waar je je creatieve talent kunt ontwikkelen. Tijdens de DDW onganiseren ze een workshop Storytelling. Meer informatie kijk hier.

Graag wil ik u uitnodigen om een van deze evenementen te bezoeken. Ik kom u graag tegen. Kijk hier voor de andere evenementen. Laat u verrassen door een van de vele interessante evenementen die worden georganiseerd!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails