Monday, August 1, 2011

Cardinal



This is the male of the Cardinals. A beautiful bird that I saw in Central Park NYC. I missed it time and time again, but now a different sound lured me off the path and in the green treetops I saw this little fellow. And I was happy. After that I serached no more. That must be the female's frustration, if your man looks that hot, who will look at you. Thankfully cardinal males are the sweetest husbands around; they cherish their female by giving them yummy goodies!
Here are the cardinals! I gave the male a lead role on a print. A stunning bird

On Etsy

///
Dit is het mannetje van de Cardinals. Een prachtige vogel die ik dit voorjaar in New York zag. Eerder had ik `m keer op keer gemist, maar nu lokte een apart geluidje me van het gebaande pad in Central Park. Tussen de groene boomtoppen zat dit nogal opvallende heerschap. Ik was op slag gelukkig. Ik kon me de frustratie van zijn vrouw wel voorstellen. Als je man er zo uit ziet, wie kijkt er dan naar jou? Gelukkig zijn Cardinal mannetjes heel lief voor hun vrouwtje en voeren ze allerlei lekkere besjes!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails