Wednesday, April 13, 2011

The birth of a baby black bird



Long overdue- I wanted to draw this bird in 2009 already. My old job got in the way and let's not forget the dreadful cold winter. but now I have found new inspiration in the form of a female blackbird and her husband preparing for the birth of another baby. I can already see mommy gathering branches for her nest. This time of year mommy's boss. In winter dad determines the rules, but now feeding mom is top priority. The cause it to
create one of these down cuties the world is waiting for! My job is to keep the backyard cat-free for a while.



Eindelijk- Ik wilde dit vogeltje al in 2009 tekenen. Mijn oude baan zat me in de weg en laten we de winter niet vergeten. Nu heb ik nieuwe inspiratie gekregen van een vrouwtjes-merel en haar man, die druk bezig zijn om de geboorte van een baby voor te bereiden. Ik zie moeders al in de weer met takjes voor haar nest. Deze tijd van het jaar is mama de baas. In de winter heeft pa het voor het zeggen, maar moeders voedsel brengen is nu topprioriteit. Het grote doel is om nog zo'n schatje te maken waar de wereld op wacht! Mijn taak in het geheel is om de tuin kat-vrij te houden!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails