Monday, August 24, 2009

New Pendants!!!

For a while I have been looking for better pendants trays than the ones I had to fill with glaze. I have found them right now and I am in love with them. After some trial and error I have found a way to keep them as pretty as possible without too much glue.
The old ones are a little more fragile. Not a problem really in daily use, but still. The glass cover is a magnifying glass that makes the illustration pop out. I love that! I have them available with all my birds and if I haven't listed them in my shop yet, I will make them for you especially.
Een tijdje al ben ik op zoek naar nieuwe hangertjes dan de hangertjes die ik met glazuur moet vullen, die ik al had. Gelukkig heb ik ze nu gevonden en ik ben er helemaal weg van. Na wat gehannes en geprobeer heb ik een methode gevonden om ze zo mooi als het kan te houden, zonder al te veel lijm. De oude hangertjes zijn iets teerder. Geen probleem op zich, maar toch wilde ik iets stevigers.
De glazen cover is een vergrootglas dat ervoor zorgt dat de illustratie naar je toe komt. Geweldig vind ik dat. Ik ga ze maken met al mijn vogels en als je favoriet nog niet in mijn etsy shop staat, dan wil ik 'm speciaal op bestelling voor je maken.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails