Tuesday, November 4, 2008

We have a Winner!


Alweer meer dan een maand geleden stond ik met mijn vogels voor het eerst op een kunstmarkt. Tijdens het textielweekend heb ik mijn vogel-items voor het eerst gepresenteerd. Ik heb een loting gehouden onder de mensen die zich inschreven voor de mailinglist vanaf de kunstmarkt tot nu toe, en daar een winnaar uit getrokken.

De gelukkige winnaar is mevrouw H. Van Deijck! Zij krijgt een vogelpakket ter waarde van 30 euro bestaande uit onder andere postkaarten en buttons. Van harte gefeliciteerd!



Already over a month ago I presented my birds for the first time on a fair at the tilburg Textiel Weekend. I organised a free drawing. Everyone could leave their business cards or e-mail address and I would draw a winner. The happy winner is Mme H. Van Deijck. She will receive a bird goodie bag with 30 euro worth of goodies like cards and buttons. Congratulations!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails